Raiffeisenbank spustila čtvrtou generaci aplikace RaiPay pro mobilní platby. Ta nově nabízí jednodušší a bezpečnější přidávání karet, zobrazení čísla karty, její platnosti a CVV kódu nebo zobrazení obchodníků či poskytovatelů předplacených služeb, u kterých je karta uložena v digitální podobě.
„První verzi aplikace RaiPay jsme uvedli v září 2019. Zároveň s RaiPay nabízíme našim klientům kompletní škálu klasických platebních peněženek – Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay. Od jejího zavedení naši klienti využili tento způsob placení pro realizaci více než 70 milionů plateb. Nejvíce, a to 63,5 milionu mobilních plateb, proběhlo v obchodech, dalších 5 milionů plateb bylo realizováno na internetu. V 1,5 milionu případů využili klienti mobilní peněženky pro výběr z bankomatů,“ uvedla Tereza Kaiseršotová, tisková mluvčí Raiffeisenbank.
Podle Kaiseršotové je aplikace RaiPay v současné době dostupná pro zařízení s operačním systémem Android i pro mobilní telefony Huawei.
Od 11. července je k dispozici nová verze platební aplikace RaiPay, která nabízí několik praktických novinek a vylepšení.
Největší novinkou je jednodušší přidávání platebních karet. Údaje z karty už není nutné zadávat ručně a potvrzovat SMS kódem.
Nově stačí RaiPay propojit s mobilním bankovnictvím a do platební aplikace se načtou všechny karty uživatele, které stačí aktivovat pro NFC platby zadáním hesla nebo otisku prstu. Jde tak o výrazně rychlejší, snazší a bezpečnější variantu.
Nově je možné v aplikaci aktivovat také ověření uživatele před platbou. To urychlí samotnou platbu při zachování silného zabezpečení. Ověření předem je možné nastavit volitelně nebo pro všechny transakce.
„Zajímavou novinkou, kterou uživatelé ocení při platbách na internetu, je zobrazení úplných údajů karet uložených v RaiPay. Pro realizaci internetové platby se tak stačí podívat do platební aplikace, kde jsou údaje k zobrazení nebo zkopírování a není potřeba hledat plastovou kartu v peněžence,“ dodal Michal Bošina, produktový manažer Raiffeisenbank.
Praktickou vychytávkou nové verze je i možnost vidět, kde všude je platební karta uložena v digitální podobě, a to nejen v peněženkách pro platby, ale i u poskytovatelů předplacených služeb, jako je Spotify, Netflix nebo u obchodníků Alipay, Google, Airbnb nebo Microsoft.
Pomyslnou třešničkou na dortu je pak nový grafický design, který koresponduje s identitou celé Raiffeisen skupiny. (pel)