Penny, obchodní řetězec s více než 400 prodejnami, tedy nejvyšším počtem v České republice, a digitální banka mBank navázaly spolupráci. Klienti mBank mohou při nákupech v Penny získat zpět až 2000 korun. Cílem je ukázat, že používání digitálních kanálů, jako je mobilní aplikace, je jednoduché, pohodlné a bezpečné.

Cílem kampaně, díky které mohou zákazníci PENNY a mBank ušetřit až 2 000 korun během 4 měsíců, je ukázat, že používání mobilních aplikací je jednoduché, pohodlné a bezpečné.

Stále více lidí využívá i při reálném nakupování digitální prostředky.

„V PENNY ctíme tradiční hodnoty, a současně chceme našim zákazníkům otevírat nové možnosti nakupování, které moderní doba nabízí. Neustále tak hledáme nové příležitosti, jak našim zákazníkům dělat nákupy pohodlnější a výhodnější. Proto jsme hledali nové možnosti propojení naší digitální karty MOJE PENNY s digitálním prostředím.“

„Díky mBank nyní mohou naši zákazníci využít výhody vracení peněz za běžné každodenní nákupy a ušetřit tak až 2 000 korun,“ uvedl Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank, doplnil: „Z této spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí, a že PENNY získá nové zákazníky, kteří budou využívat jeho mobilní aplikaci.“

„Díky ní totiž budou mít blíže k využití všech výhod, které Penny nabízí, a nakupování se celkově stane zajímavější.“

Každý, kdo si od 18. srpna do 19. října 2022 otevře u mBank běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své PENNY karty, dostane při každém nákupu nad 500 korun v některé z více než 400 prodejen Penny zpět na svůj účet 100 Kč.

Celkem tak může ušetřit až 2 000 Kč (500 korun zpět za každý měsíc trvání akce).

Akce není zaměřena pouze na nové klienty, ale odměna je připravena i pro stávající klienty. Každý týden od 18. srpna do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v Penny nakoupili zboží nad 500 korun, a následně náhodně vylosuje pro 100 z nich odměnu 500 korun.

mBank je digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během čtrnácti let se pro ni rozhodlo víc než 700 tisíc klientů.

Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. (sfr)