Alza.hu otevřela novou pobočku v Maďarsku. AlzaShop s výbornou dopravní dostupností a dostatkem parkovacích míst zde navíc představuje vůbec první AlzaDrive na trhu. Součástí provozu je logistické centrum, které e-shopu umožní držet lokální skladovou zásobu, a tak zrychlit doručení objednávek.

Alza se opět o něco přibližuje svým zákazníkům v Maďarsku a přináší nové služby pro ještě lepší zákaznickou zkušenost. Po čtyřech letech od otevření svého budapešťského showroomu zahajuje provoz další pobočky v obci Szigetszenmiklós jižně od Budapešti.

Obchod o ploše 80 m2 je součástí prvního maďarského logistického centra Alzy. Výborná dopravní dostupnost a dostatek prostoru e-shopu umožnily, aby zde pro své zákazníky otevřel také první maďarský AlzaDrive.

(Foto: Alza)

„Jsem velmi rád, že se nám díky plnému nasazení a spolupráci týmů logistiky, prodejní sítě, expanze, IT a dalších podařilo, přesně po čtyřech letech od otevření showroomu v Budapešti pro maďarské zákazníky, otevřít také první lokální logistické centrum s prodejnou a konceptem AlzaDrive,“ uvedl Miroslav Köváry, místopředseda představenstva Alza.cz.

„S otevřením nové pobočky, a hlavně logistického centra v Szigetszenmiklós se opět o něco přiblížíme našim zákazníkům a vizi objednání myšlenkou, doručení teleportem. Lokální skladová zásoba nám totiž umožní zkrátit doby doručení, zejména u zboží od místních dodavatelů. Věříme, že nejen před Vánoci zákazníci ocení nový AlzaDrive, který skvěle doplní služby AlzaBoxů a umožní pohodlné vyzvedávání i objemnějších objednávek bez front přímo z pohodlí automobilu,“ doplnil Csaba Takács, operations manager Alza.hu.

(Foto: Alza)

Bez čekání ve frontě

Čekání ve frontě se mohou vyhnout i zákazníci, kteří dávají přednost standardnímu výdeji na pobočce. Předem uhrazenou objednávku je možné vyzvednout i prostřednictvím mobilní aplikace. Zákazník vidí, jak dlouho bude vychystání objednávky trvat, takže může zahájit její vyskladnění již během cesty.

Díky tomu bude připravená již v době jeho příchodu, nemusí čekat a rovnou si vyzvedne své zboží.

Vyzvednutí objednávek i přímý nákup

V novém AlzaShopu zákazníci mohou nejen osobně vyzvedávat své online objednávky, ale také si mohou prohlédnout či vybrat zboží ze sortimentu mobilních telefonů, chytrých hodinek a televizí. Další prostor je věnován různým druhům kancelářského vybavení.

Zejména u ergonomických prvků, jako jsou židle, stoly nebo držáky na monitory AlzaErgo, je důležité, aby si zájemci mohli vybrat ty, které jim nejlépe vyhovují, proto si je zde mohou vyzkoušet. Nechybí ani oblíbený sortiment malých domácích spotřebičů s prezentací značky Siguro, která nabízí výborný poměr kvality a ceny.

(Foto: Alza)

Vybrané zboží z nabídky e-shopu je možné zakoupit přímo na místě, bez nutnosti objednání online. Tato služba byla již během léta zavedena také v Showroomu v Budapešti. Jedná se zejména o menší položky, jako je káva, tonery do tiskáren, kancelářský papír nebo sezónní zboží. Na místě nechybí ani zákazníky stále více využívaná možnost samoobslužné reklamace.

První logistické centrum Alza v Maďarsku

Připojené logistické centrum díky své velikosti 8000 m2 umožní e-shopu držet přímo v Maďarsku násobně větší zásobu zboží. To zvýší množství druhů zboží dostupného ihned k vyzvednutí na 14 tisíc položek a také zkrátí dobu doručení jak do AlzaBoxů, tak na adresu.

Ze zásob tohoto multisortimentního skladu mohou zákazníci ocenit zejména možnost přímého odběru velkých bílých domácích spotřebičů, mezi kterými nechybí ani ty od lokálních dodavatelů.

(Foto: Alza)


Alza.cz je lídrem a udavatelem trendů na poli středoevropské e-commerce. Svědčí o tom nejen kontinuálně rostoucí obrat, který v roce 2021 činil téměř 45 miliard korun, ale také budování sítě AlzaBoxů jako jediné otevřené platformy samoobslužných výdejních schránek nebo sílící pozice na evropských trzích.

Základem růstu firmy je neustálé vyhledávání příležitostí k inovacím jako např. spuštění služby doručení do vozu, unikátní fintechové služby (oceněná Alza Invoice Financing nebo Alza Financing by Lemonero), platforma Alza Marketplace pro externí dodavatele nebo rozvoj privátních značek, jejichž portfolio se ke konci roku 2021 rozrostlo na 19 značek.

Společnost každým rokem rozšiřuje své CSR aktivity, dlouhodobě podporuje desítky neziskových organizací a to, jak přímými dary, tak v rámci své CSR platformy Souhvězdí pomoci. (pel)