Televizní operátor Telly spouští od března inovovanou reklamní kampaň. Ta vychází z konceptu představeného loni, nově se sloganem „Dopřejte si televizní požitek s Telly“.

Cíl komunikace je stejný jako loni na podzim – zvýšení povědomí o značce Telly coby  kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům.

Pod mottem: „Dopřejte si televizní požitek s Telly“ cílí kampaň na všechny, kterým Telly ušetří čas a ten si pak mohou dopřát jen sami pro sebe.

Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.

„Tradiční součástí našich reklamních kampaní je akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce. Vzhledem k tomu, že tato sleva je u našich zákazníků dlouhodobě oblíbená, přistoupili jsme k této nabídce i v rámci naší aktuální jarní akce,“ uvedl Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná: za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje více než 120 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.



Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD.

Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Telly je také poskytovatelem pevného internetového připojení.

Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno. Telly je čistě českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP a všechny daně, včetně daně z příjmu, odvádí v ČR. (sfr)