CETIN Group si vybrala řešení IFS Cloud for Service Management od společnosti IFS, která je globální společností v oblasti cloudového podnikového softwaru. Získá tak nástroj umožňující jednodušší odbavení stále rostoucího počtu zákazníků a poskytující vyšší úroveň služeb partnerům. Řešení IFS, které bude nasazeno v cloudu, poskytne pokročilé a flexibilní aplikace, jedinečné scénáře plánování a možnosti měnit skladbu práce mobilních techniků workflow v reálném čase.
Projekt byl iniciován společností CETIN v reakci na rostoucí poptávku trhu a potřebu podpořit agilnější přístup ve srovnání s aktuálně využívaným řešením. Řešení IFS pro řízení služeb má pomoci při údržbě sítě a při optimalizaci nákladů na poskytování služby zákazníkům. Je také navrženo tak, aby zlepšilo úroveň služeb poskytovaných obchodním partnerům a koncovým zákazníkům.
Mezi očekávané efekty patří jak snížení nákladů, tak zlepšení spokojenosti zákazníků. Nový nástroj pomůže zefektivnit využití zdrojů tím, že umožní plánování práce v reálném čase s automatizovaným přidělováním na více než 2000 mobilních techniků na základě mnoha faktorů včetně optimální trasy, jejich vybavení nebo jejich kompetencí.
„Nasazení IFS Cloud nám umožní poskytovat lepší služby našim zákazníkům: ať už se jedná o připojení nových zákazníků nebo veškeré činnosti údržby a oprav, které se týkají více než 25 velkoobchodních partnerů a jednoho milionu připojených domácností. Volba IFS Cloud jde ruku v ruce se snahou o co nejlepší uživatelskou zkušenost, na kterou se ve společnosti CETIN stále více zaměřujeme,“ řekl Petr Holý, ředitel útvaru IT ve společnosti CETIN.
„IFS Cloud for Service Management bude nasazen v ČR, ale do budoucna je možné i jeho využití pro celou skupinu CETIN,“ dodal.
CETIN Group je lídrem v oboru telekomunikací ve střední a východní Evropě a poskytuje velkoobchodní aktivní a pasivní služby v oblasti telekomunikační infrastruktury. Po implementaci řešení budou naši kolegové moci efektivně zkoumat dopad klíčových rozhodnutí týkajících se údržby a oprav sítě, které zpracovávají mobilní technici.
Bude také možné snadno kontrolovat zpracování požadavků koncových zákazníků, plánování a přidělování pracovních příkazů mobilním technikům na základě kombinovaných požadavků a vytvářet nejrůznější scénáře nasazení terénního servisu s vyhodnocením možných variant.
„Těší nás, že můžeme podpořit společnost CETIN v její ambiciózní obchodní strategii v oblasti zlepšování funkčnosti telekomunikačních služeb prostřednictvím IFS Cloud. Systematickým rozšiřováním portfolia zákazníků plánujeme růst v telekomunikačním sektoru ve střední a východní Evropě,“ uvedl Glenn Arnesen, regionální prezident společnosti IFS pro severní a střední Evropu.
O společnosti CETIN
Společnost CETIN vlastní, provozuje a modernizuje největší síť elektronických komunikací pokrývající 99,6 % populace České republiky.
Poskytujeme infrastrukturní služby pevných a mobilních sítí, datové služby pro korporátní sítě a pronájem datových center a zajišťujeme mezinárodní hlasové služby, a to pro domácí i zahraniční poskytovatele.
Jsme nezávislým velkoobchodním hráčem bez vazeb na konkrétního poskytovatele, naší filozofií je princip otevřeného přístupu k síti za férových podmínek pro všechny operátory.
Společnost CETIN je členem skupiny PPF.
(pel)