Televizní operátor Telly spouští od konce června svou novou reklamní kampaň. Se sloganem „Nejlepší ochrana před sluncem? Faktor 100+!“ nabídne více než 100 TV programů s 50% slevou a navíc letní dárkovou kolekcí.
Letní měsíce jsou ve znamení pohody a sluníčka. A právě tyto dva faktory akcentuje letní reklamní kampaň Telly.
S hyperbolickým sloganem „Nejlepší ochrana před sluncem? Faktor 100+!“ odkazuje nejenom na letní aktivity, ale zdůrazňuje i širokou nabídku televizních kanálů od operátora Telly.
A díky možnosti 7denního zpětného přehrání si divák sám určí, kdy se na televizi bude dívat.
Za cenu poštovného dostanou všichni noví zákazníci dárek Nasluněná trojka v hodnotě 1900 korun. Balíček zahrnuje designovou termolahev, pohodlnou hamaku a vzdušný vějíř.
Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením na sociálních sítích Facebook a Instagram.
„V naší letní reklamní kampani se opět objevuje významná sleva pro nové klienty. Slevové nabídky v kombinaci s dárky jsou u našich zákazníků dlouhodobě oblíbené, proto jsme je rozhodli využít i na začátku letošního léta,“ informoval Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Odměnou pro nové zákazníky je 50% sleva na balíčky Velký a Střední na první 3 měsíce. Diváci tak mohou sledovat více než 100 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě, za bezkonkurenční cenu. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.
Za cenu poštovného navíc dostanou všichni noví zákazníci dárek Nasluněná trojka v hodnotě 1900 korun. Balíček zahrnuje designovou termolahev, pohodlnou hamaku a vzdušný vějíř.
Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD.
Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno.
Telly je ryze českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP a všechny daně, včetně daně z příjmu, odvádí v ČR. (sfr)