ORGANIZACE OBRANY SPOTŘEBITELŮ
(OBRSPOT)
Veškeré informace o problémech s tuzemskými firmami a obchody, nespokojenosti s firemním jednáním a produty, tj. stížnosti na chování a jednání obchodních firem v České republice a stížnosti na produkty a služby firem zasílejte
ORGANIZACI OBRANY SPOTŘEBITELŮ.
O všech těchto případech, kdy jste byli spotřebitelsky či marketingově oklamáni tuzemskými firmami, pište(*) na e-mailovou adresu:
organizace@obrspot.cz
Vaše případy budou medializovány na stránkách deníků BYZNYS NOVINY a ČESKO1.
Tyto případy na základě stížností nespokojených zákazníků budou zpracovány ve formě článků a publikovány v uvedených médiích, případně o nich OBRSPOT bude informovat relevantní instituce a formou tiskových zpráv také další média v České republice.
Na této stránce budeme také dále přinášet přehled všech takových negativních článků, respektive případů nespokojenosti zákazníků v ČR s obchody, firmami a jejich produkty či službami.
Další informace na: https://www.facebook.com/obranaspotrebitelu
(*) Doporučená struktura podání spotřebitelské stížnosti – podnětu organizaci OBRSPOT:
ČÁST 1:
Stížnost – podnět musí obsahovat následující body, které zachycují to nejpodstatnější v daném případu:
- kdo je viník / pachatel / agresor
- jakou agresi viník připravuje, koná nebo již provedl
- v čem spočívá újma stěžovatele; jaká škoda byla či může být občanovi způsobena pojednávanou agresí, tj. protispotřbeitelským jednáním apod.
- jaké další negativní dopady bude mít vykonaná či připravovaná agrese (protispotřebitelské jednání vůči zákazníkovi)
- jak by se záležitost měla urovnat či napravit ve prospěch a ke spokojenosti stěžovatele (tj. zákazníka)
- jak by měl být viník, tedy pachatel agrese (protispotřebitelského jednání) potrestán; co by tomuto agresorovi mohlo nejvíce ublížit a nejcitelněji jej poškodit
ČÁST 2:
VOLNÝ POPIS PROBLÉMU, tj. připravované, páchané či již vykonané agrese – protispotřebitelského jednání (text v délce cca 1 normostrany).