ORGANIZACE OBRANY SPOTŘEBITELŮ

(OBRSPOT)


Veškeré informace o problémech s tuzemskými firmami a obchody, nespokojenosti s firemním jednáním a produty, tj. stížnosti na chování a jednání obchodních firem v České republice a stížnosti na produkty a služby firem zasílejte

ORGANIZACI OBRANY SPOTŘEBITELŮ.

O všech těchto případech, kdy jste byli spotřebitelsky či marketingově oklamáni tuzemskými firmami, pište(*) na e-mailovou adresu:

organizace@obrspot.cz

 

Vaše případy budou medializovány na stránkách deníků BYZNYS NOVINY a ČESKO1.


Tyto případy na základě stížností nespokojených zákazníků budou zpracovány ve formě článků a publikovány v uvedených médiích, případně o nich OBRSPOT bude informovat relevantní instituce a formou tiskových zpráv také další média v České republice.


Na této stránce budeme také dále přinášet přehled všech takových negativních článků, respektive případů nespokojenosti zákazníků v ČR s obchody, firmami a jejich produkty či službami.


Další informace na: https://www.facebook.com/obranaspotrebitelu


(*) Doporučená struktura podání spotřebitelské stížnosti – podnětu organizaci OBRSPOT:

ČÁST 1:

Stížnost – podnět musí obsahovat následující body, které zachycují to nejpodstatnější v daném případu:

  • kdo je viník / pachatel / agresor
  • jakou agresi viník připravuje, koná nebo již provedl
  • v čem spočívá újma stěžovatele; jaká škoda byla či může být občanovi způsobena pojednávanou agresí, tj. protispotřbeitelským jednáním apod.
  • jaké další negativní dopady bude mít vykonaná či připravovaná agrese (protispotřebitelské jednání vůči zákazníkovi)
  • jak by se záležitost měla urovnat či napravit ve prospěch a ke spokojenosti stěžovatele (tj. zákazníka)
  • jak by měl být viník, tedy pachatel agrese (protispotřebitelského jednání) potrestán; co by tomuto agresorovi mohlo nejvíce ublížit a nejcitelněji jej poškodit

 

ČÁST 2: 

VOLNÝ POPIS PROBLÉMU, tj. připravované, páchané či již vykonané agrese – protispotřebitelského jednání (text v délce cca 1 normostrany).